Min dag <3

Idag vaknade jag kl6 för att håla på att fixa grejer till att fara till Oulu. Det blev lite stresigt  men det gick bra. Kl7.55 skulle en buss gå från ötå till happis och den skulle vi med den, aså jag och david. Resan kändes fort fast den blev försenad. Halv elva skulle först busen till Oulu så att vi fick vänta, medas for vi till konsum och köpte dricka och bananer. Klockan blev halv och vi gick på busen. Busen var från typ 60-70 talet så att den var helt knäpp. Sätterna var hårda, gjorda av trä och med fula övertygg. Bussen var jätte kall och vi kom typ 45 min sent, så ojjaaaaa. När vi kom fram stod moster och vänta på oss. Sen for vi och åt på panuu, vi fick vänta värsta länge på pizzorna men dem var mega goda. medans vi väntade pratade vi om mycket. Sen for vi och handla skor och klädder. Sen skulle vi hämta jari occh han är sööööööööölig som in i helvete,hahhhahhah överdriver kanske lite=) Sen kom vi till moster och åt ganska sent och sen har vi bara chillat =DDDDDDDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0