SV/ENG<3

Det är här det bästa på hela dan, sitta på datan och göra funny things. Idag har jag skaffat twitter, det är mega kul. När jag kommer hem blir det förmodligen att äta mellanmål, titta på tv och sommna sen också. Hittils har dagen var normal och vanlig. Jag fick veta två prov idag: Kemi och fysik. På kemin fick jag 36 av typ 59 =) Men på fysik provet fick jag väldigt dåligt. Jag asgarva när jag fick se det för att det stog 1p men sen kolla jag på framsidan och då var det 5,5 p av 29. Failade väldigt dåligt. Glömde att säga att jag fick 81 av 86 på spanska provet, det är jag nöjd med. Först trodde jag att det spanska skulle vara skit svårt och jobbigt och att jag skulle ha ett stort fett F men det var mycke enklare och roligare. Särskilt när jella också går på spanskan. Jag har nött typ hela dan twitter och facebook och jella håller hela triden på att puffa mig, så snäll jella jag ber dig sluta puffa mig. Det är mega jobbigt!!!!
ska nog nöta lote till twitter och när jag är inne på skype är ingen inne och sen när jag är off är typ alla inne, knäppt! <3 =DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0