tema

sitter nu på sv tema me mona =p mega chill. alla chatar om att jag säger mega för mycke, men jag älskar att säga det. slutar om lite mer än en halvtimme. det var mega äcklig mat i skolan så jag for till mommo och åt:D rebbe lagt upp skolfoto på 7:1 och jag ser ut som gravid val för att jag står och petar ut magen, fast jag minns inte att jag gjorde det men jag gjorde tydligen. Imorgon har svenska grammatik prov får säkert F, men spela roll, man får ju vad man får. och på tisdag har man kemiprov(IG TILL MIG) och då blir GZ sur och sen ännu biologi och fysik prov efter lovet, får då säkert också IG/F men skit samma dem ämnerna suger rumpa. på rasterna har vi tiitat på värsta läskiga trailer till parnomal activeti, jag skrek några gånger, hehhe =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0