Då var man frame:)

Kom för typ en halv timme till Oulu. Ser faktist nu framme mot dagarna som kommer. Imorgon ska man fa till stan och gå på bio: Iron sky:) Den ser asbra ut:p Och jag måste säga att det finns tre personer som jag aldrig kommer förlåta och det är:
1.Min pappa
2.Min farmor
3. Den här personen får vara anonym, för att den går i skolan och då kan det bli lite jobbigt
Men ska nu försöka vara på min absoluta bästa sida och vara positiv och försöka ha kul:) Jag hoppas alla ni som läser min blogg tycker om den:D Förlåt men kan inte ha någon bild, för att är på en annan data som inte har nån bild:(

Au rivúr! (kan inte stava så bra,hehe:D)

Kommentarer
Postat av: Anonym

då när du skrev en person som måste vara anonym som du aldrig kommer förlåta, är det en kille eller en tjej?

2012-04-21 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0