Har nu tid att blogga:)

Nu har man ganska lång rast:) Sen är rästen av dagen rätt så tråkig. Jag kan inte sluta längta till fredag när man får fara till Oulu. Har inte frågat mamma ännu men ska göra det. Då när jag tänker fara till Oulu så fyller David år. Men det skiter jag i totalt i. Man kan säga att han inte har riktigt har behandlat mig så bra det senaste halv året. Jag kan säga faktist att då och då mitt liv ser det lite ljust ut. Som då när jag får far till Oullu. Ha kul med tjejerna. Om man lever et liv som mitt så behöver man ha viktiga personer i sitt liv. Annars går det inte. Som när jag gick på mellanstadiet så var allt så fake. Kändes som att jag inte hade nå riktiga vänner. Hatade den tiden, alla var emot mig. Inte för att tiden hittils har varit så bra på högstadiet. Men det kunde ha varit värre. Nu har jag i alla fall riktiga vänner.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0