lång rast:)

Kom just från maten, väldigt äcklig mat. Man svälter ju liksom. För att när jag har ätit lite äcklig mat så mår jag illa och kan inte äta något annat. Längtar lite tills i kväll när det är revenge. Blev faktist besviken på när jag inte fick fa till Oulu. Imorgon är det david födesle dag  och jag kan inte bry min midre. Och jag kunde inte hate mer mitt liv. Peresoner i min familj är sura på varandra och bråkar. Och det känns som om  jag hamnar i mitten, jag orkar inte med det. Det är därför jag inte heller få fara. Det skulle vara så skönt att vara nånstans långt borta utan sin familj och glömma och börja om. Få egen familj och få helheten i hjärtat som jag aldrig har haft. Jag kan säg att jag är otroligt avendsjuk på alla andra liv. Jag vet inte om jag någonsin kommer komma över det. Det är för mycket.Jag kan inte rita men jag kan rita dem saker som betyder nåt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0