Vad är meningen med livet?

Ja, vad är meningen med livet egentligen? En fråga som jag har ställt till mig själv väldigt många gånger. Är det meningen att man ska vara glad och lycklig, Göra någon annan glad? Eller är det att gå igenom svåra saker och bli stark? Alla har väl olika svar. Men nu måste jag skriva en viktig sak. Många av mina vänner säger att jag måste glömma och gå vidare men det är inte så enkelt för mig. Dem  vill att jag ska glömma när dem var dummma till mig för att det är det vad dem har gjort. Och jag förstår att ni tycker att det är jobbigt när jag tänker på allt gammalt. Visst finns det bra stunder, och tro inte att jag har glömmt bort dem. Dem stunderna kommer alltid att ligga nära mitt hjärta. Men jag kommer ihåg dem dåliga för att det har varit mera dåliga stunder än bra. Och jag ska försöka allt vad jag kan för att gå vidare. Men ni måste ah tålamod. För att det kan ta ett tag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

altså kbry!

2012-04-03 @ 13:48:28
Postat av: Evelina

Men, det är ju som jobbigt för oss när vi blir påminda helatiden då blir ju vi också ledsna och tror (iallafall jag) att du tycker att vi/jag är en dålig vän..typ :(

2012-04-04 @ 08:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0