För lång paus, jag vet

Jag har inte haft någon data så det har inte blivit någon bloggning. Men nu så har jag fått en mac book pro. Fast jag vet inte vad som är skilnaden är mellan vanlig och pro. Men som ni vet så började jag på Gränsskolan i happis förra måndagen. Det var rätt så läskigt ändå. Alla och allt är så annorlunda. Allting är större. Men jag måste säg att det käns inte som att jag hör hemma här. Det känns konstigt men ändå skönt. Jag saknar att mina bästa vänner och att ha någon att prata med när allt skiter sig. Ingen känner mig här så att det finns ingen att prata med. Men jag slipper i alla fall cp ungen. Förra veckan måndag var tuff när jag kom hem. Mamma hade fått veta allt och det blev bara ett rent helvete. Men jag klarar mig bra. 
 
Saknar er galet mycket:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0