Hot;)

Sommarlovet är som slut. Bara några dagar kvar. Det har gått över två månader men det känns som typ 2 veckor. Det gick för fort. Men när man kommer till skolan så får man annat att tänka på. Det är i alla fall bra. Undra hur åttan kommer att bli. Sjuan har varit nog det konstigaste året för mig. Så mycket dåligt har hänt. Men ändå har bra saker hänt. Fast dem västa månaderna i mitt liv har varit Januari, februari, juni och juli 2011. Sen var slutet av januari och februari det här året jobbiga. Sen årets värsta dag har 15 juni. Två jätte jobbiga saker hände. Några av er kanske tror att det var dem där andra dagarna tidigare. Men det var bara konstigt för mig själv. Bara väldigt, väldigt konstig. Allt gick så fort. Men jag vill i alla fall aldrig mer känna den känslan. Den gör ont men ändå inte. Det fick mig att gråta glädjetårar och vanliga. Därför är den så konstig. Men det blir aldrig mer något sånt. Aldrig. Då blir det för jobbigt. Men nu ska det bara vara positivt. Ny början. Glöma bort all skit. Det här faktiskt mycket svårare än man kan tro. Man vill det så mycket att det inte blir något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0