Mera informatiton

Idag eller så imorgon komnmer moster att ringa till skolan i happis. Sen blir det på måndag åka buss tidigt och allting kommer att vara nytt. Flytten blir senare. Måste nu bo i ötå ännu. Det enda som är dålig är att jag får två dagar mindre lov, men det är ändå inte så mycket. Nu känns det lite bättre. När jag vet vad jag får göra. Huvudsaken är att jag slipper gå tillbaks hitt. Jag skulle seriöst inte ha klarat det. Jag är bara så tacksam att det blir förändring. Skiten i skolan är historia. Men det här måste jag säga: Alla ni som har sårat mig, jag önskar inget illa till er. Jag bara har svårt att förlåta er. Nu måste jag bara skolshoppa och förbereda mig på nytt. Jag kan inte beskriva hur bra det känns att komma bort!:)

Kommentarer
Postat av: Vilma

Vad bra att du får komma bort från Ötå, vi kommer ju sakna dig med det är ju bara för ditt eget bästa! Förresten hur länge är du i Ötå? Tänkte om alla tjejerna skulle samlas någongång? :)

Svar: Det låter nice:) Det blir nog ungefär till mitten av september.
Jessica

2012-08-15 @ 15:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0