tillbaka..

Jag kom hem typ för två timmar sen. Mycket har förändras nu. För det första så blir det inget Oulu. Eller på helgerna lite. Men för några månader sen så sökte moster ett jobb i Haparnada. Det är nån hög komun sak. Så det blir istället HaparandaTorneå. Men moster kommer inte att flytta förrän i september. Så att om det går frö socialen så tänker jag bo en stund kvar i Ötå. Men åka med buss till skolan i Happis. Det blir nog språkskolan. Jag vill seriöst inte tillbaka till ötåskola. Och det skulle vara ändå onödigt. Jag har typ bara den här veckan på mig att fixa allt. Allt går bara för söligt. Det har tagit alldels för länge. Men en sak är säker att jag inte kommer nu tillbaks till den här skolan. Om jag måste så skolkar jag. Jag orkar inte gå tillbaks ditt. Det finns killar där som bara älskar att förstöra mitt liv i skolan. Särsikt en kille. Han är den jävla dryggaste idioten i världen! Han har gjort det så jobbigt för mig. Jag måste bara säga att han är sååååååååååååååååååå drygg! Största idioten! Värren än jävla Hitler och Stalin tillsammans! Jag gör allt för att slippa han! Han är bland till den största andledningen att jag inte vill till skolan. Men sen så har jag ändå inte på länge tyckt om Ötå. Det är så litet med inget. Och så är det alla dem där andra sakerna. Men det är väldigt stressigt nu. För mycket stressigt. Jag måste hinna fixa allt nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0