When the sun is shining it can put a smile on a sad person

Börjar bli lite dålig på att skriva. Har inget annat att skriva om så jag skriver några sanningar om mig.
1. Jag vill alltid ha sanningen direkt. Även hur mycket det gör ont. Lögner gör ännu mer ont.
2. När jag är med vissa personer så är jag inte mig själv. För att den jag egentligen är passar inte in. Så jag låstas vara en annan person som kan passa in men som ändå ingen tycker om mig. Och där har ni svaret på varför inte alla tycker så bra om mig. Jag ångrar att jag inte har varit till alla mig själv. Om jag skulle ha varit mig själv skulle dem i alla fall ha inte tyckt om mig för den jag är. Det är låstas personen dem inte tycker om.
3. Jag har talproblem så att jag har inte alltid så lätt att prata. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0