Åker i morgon:)

Jag åker först i morgon så då gäller bloggpausen. När skolan börjar så kommer jag att flytta till Oulu. Jag kommer  att gå i Svenska privat skolan som ligger mit i stan. Skolan börjar där den 13 augusti. Det kommer bli så mycket annorlunda. Jag vet att det finns 3 tjejer i den klassen som jag kommer att börja i. Det blir jobbigt om dem är typ bästa vänner och då blir man ju helt utanför och så vill jag ha det aldrig mera. Men nu vill jag säga en sak till Eve, rebbe och vilma:
Ni är helt fantastiska personer, jag älskar er så mycket. Ni har gett världens bästa stöd och försökt göra allting bättre. Ni är världens bästa kompisar. Om jag skulle fara till en Öde ö och jag fick välja tre personer så är ni helt självklara. Jag har alltid kul mer er. Ni vet hur man kan få någon att skratta:) Eve är en riktigt snäll person som en ängel som står på ens sida i svåra och bra stunder. Vilma är också riktigt snäll och ger riktigt bra stöd och är typ världens smartaste. Rebbe, ja rebbe går aldrig att glömma. Det är omöjligt att ha tråkigt med rebbe. Hon skrattar alltid och är riktigt snäll. Man kan alltid lita på de här 3 personerna och dem är riktigt snygga också! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3:D:D:D

Kommentarer
Postat av: evelina

Awww, du ska veta att du är en jättebra person med och allting :) Kommer sakna dig!! :( :)

Svar: tack:)<3 Gud, vad jag kommer att sakna dig också och alla:)<3
Jessica

2012-07-10 @ 20:51:18
Postat av: Rebecca

Tack snälla Jessica!! Kommer aldrig att glömma dig! :) <3

Svar: tack:):):)<3
Jessica

2012-07-16 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0