Hos moster och Jari:)

Nu så här man hos moster och Jari med nät och nu så kan jag slänga in ett inläg men sen är det bloggpaus igen när vi far tillbaks till stugan. Jag vet inte riktigt vilken dag jag kommer hem. Kanske redan lördag. Jag hoppas att vi hinner göra lite roliga saker innan jag åker tillbaks till Oulu. Jag kommer nog att åka tillbaks efter min föddelsedag. Om ni är hemma nästa vecka så snälla smsa så att vi kan göra något:) Jag har alltid som roligast med er:)<3 Aså eve, rebbe och vilma menar jag om ni undrar. Det finns också andra personer som jag tycker är riktigt snälla men jag känner inte er så jättebra. Jag är ändå konstig om man tänker. Jag vill ha det här normala som många har. Men ändå vill jag ha så mycket mera. Är det fel att vilja ha allt? Är det fel att vilja ha mer än vad många har? Att inte nöja sig med mitten mellan botten och toppen. Egentligen så borde jag nöja mig med att komma till mitten men det gör jag inte. Jag vill ändå ha allt man kan få för att bli världens lyckligaste person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0