sol:)

Nu så är det äntligen lite varmt och sol, fast det var ju också igår. Jag hann inte blogga igår för att jag var hos Cecilia hela dagen. Vi har gjort jätte många saker, fast en sak hatade jag. Mari satte på en läskig film med äckliga andar som går in i levandes kroppar. Usch, jag hatar det! Har typ vaknat 10 gånger och tittat efter andarna från filmen. Ser hela tiden deras ansikten framför mig. Nästa vecka så far jag nog igen till Oulu och då är jag nog borta rätt så länge. Men nu så finns det så många saker som tynger ner mig. Jag vill så gärna fixa det men det går inte. Jag har gjort det jag kan men det känns som att det inte är nog och jag vet inte hur det ska gå. Många personer säger: Det är inte deras fel, dem är bra männsikor. Men när jag själv vet att det inte är så. Dem har inte sett allt och vet inte allt som jag vet. Jag orkar inte sitta och säga att jag håller med när jag inte gör det. Men här är lite bilder från Varjaaka(vet inte hur man stavar) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0