okej, nu vet jag

Jag är ledsen att jag skrev så till er tre. Jag ska aldrig tvivla på er igen. Ni har alltid stötat mig ocg varit därifrån. Jag blev bara så osäker när jag fick smset från en. Och den fjärde: Jag vet inte om jag kan göra något åt dig, jag har inget emot dig. Men sak är säker: Du kan inte se det från min sida. Jag kan se lite från din sida men du verkar inte alls förstå mig när du skriver så. Jag vill vara din vän och jag vill att ska göra allt det som vi tänkte. Jag ville att det skulle bli den bästa sommaren någonsin. Men det är inte mit fel att dem andra bryr sig om mig. Dem vet att jag inte orkar och då så försöker dem göra det bättre för mig för att dem verkligen bryr sig om mig. En sak tycker jag är konstig: Varför vänta du tills det blev sommarlov? Vågade du inte säga det faca till face? Sms är inte det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0