Oulu<3

Kom för kanske en timme sen och har ätit och sådant:) Nu ska jag sitta och nöta data. Förlåta är en svår sak. Jag vet inte hur jag ska göra. Ibland är det bara för mycket. Jag är less på lögner och allt sådant. Jag vill bara glömma. Igår så tittade jag för första gången på water for elefants. Den var rätt så bra. Det har värsta blivit konstig översikt på blogg.se. Men måste nog bara bli van. Jag kan inte. Jag kan inte sluta oroa mig för två personer som betyder mycket för mig. Egentligen så borde jag inte bry mig för att jag orkar inte med det. Önskar så mycket att dem vore friska men det verkar bara gå åt det andra hållet.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är nya blogg.se ;)

Svar: jag ser det:)
Jessica

2012-06-20 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0