Ska bli bättre:)

Jag kan inte sjunka lägre än så här. Det enda som finns kvar är den långa väggen till toppen. Jag ska inte sluta kämpa även om det bara vore så skönt att få ett slut. Men då så missar jag kanske lycka och kärlek och en massa andra saker jag önskar. Nu ska jag inte sitta mera och tycka synd om mig själv och gråtta. Varje gång jag mår dåligt så ska jag gå in i en fantasi värld där jag är lycklig och hoppas på att den ska bli sann. Alla ska känna till mig, jag ska bli stor, jag ska bli lycklig, jag ska få allt jag förtjänar. Det är slut med heartbreaks! Dags att leva med det bästa jag har och se vart det tar mig. Jag ska få den lyckan som jag faktiskt förtjänar! En dag så kommer jag vakna upp och le för att jag älskar mitt liv! kanske inte imorgon eller i övermorgon men en dag. Det är jag så säker på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0