Snart Pizza:)

Nu så var man nyss i affären och köpte lite grejer. Moster och Jari håller på att laga pizza:) Igår så kom jag till Oulu ganska sent och sen chillade man bara resten av kvällen. Idag så har vi städat lite ute på terassen och sånt. Jag kommer hem på måndag med buss. Ska vara ledig en dag:) Hoppas att dem här dagarna kommer vara awsome!:) Och förrästen var inte rädd att berätta till mig svåra saker. Jag kommer inte att säga: Var glad för att....... För att jag inte vill vara dum. Jag förstår att om ni har haft ett bra liv innan och nu blir det sämre så blir det alldels hemskt för er. Men jag är här så glöm inte bort!:) Bara för att jag mår dåligt så betyder det inte att jag kan hjälpa andra:)

lite sur bild...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0