Tack tjejer!:)

Tack för en rolig kväll igår:) Igår så tittade man på the hunger games. Den var bra sen så var man ju såklart lite oseriös efter. Men vilma blev liksom lite hög av godis?... Men nu så är det lite kvar av lovet. Jag vill inte tillbaks till skolan. Jag kan som inte sluta vara arg. Varför får andra fara hem till sin hela familj? medans jag aldrig kommer få göra det. Men en sak är jag jätte glad över. Rebbe sa att man får flytta hemifrån när man är 15 med vårdnashavares tillåtelse. Jag vet var jag ska. Det blir inte USA. Jag har bestämmt mig för Berlin. Ni undrar säkert varför Berlin över USA. Men jag vill det. Men det dåliga är att jag kanske inte får tillåtesle. Dem kanske tycker att jag är för liten. Men jag är inget litet barn. Jag är mycket starkare. Jag klarar av mer än vad dem någonsin kan tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0