Som ni ser så har jag tråkigt

Har nu inget annat att göra än att blogga. Så jag ska skriva nu lite sanning om mig när det är så tråkigt
1. Jag har bott i Överkalix i nästan 5 år
2. Jag är rätt så känslig( särskilt när det handlar om kompisar och skola) 
3. För lite mer än 7 månader sen så gjorde jag en dum sak anser många( jag själv vet inte riktigt)
4. Jag är inte alltid lugn och snäll som jag försöker vara
5.Ibland så tvingar jag mig själv tycka om saker så att jag ska passa in
6. Jag är jätte rädd för allt det där med andar och sånt. Jag har som varit tvungen att hålla på med det sen jag var 6. Ni kan gissa vem som har tvingat mig med det.
7 Jag tycker inte om skräckfilmer. 
8. Jag är inte rädd för att dö
9. Jag är rädd för att vara ensam och inte klara av det. Sen försvina och missa dem finaste sakerna.
10. Jag är rädd för att jag ska utsätta mina barn (om jag får) för samma sak som jag har gått/går igenom

Kommentarer
Postat av: Frida Alanentalo

Jessica jag älskar din blogg, du berättar verkligen sanningen och den är så intressant att läsa, men jag gillar ju inte alltid de jag läser så bara så du vet finns jag här för dig!<3

Svar: tack Frida:)<3
Jessica

2012-09-17 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0