Kära pappa,

Jag vill bara att du ska veta hur mycket jag tänker på dig. Du gjorde det finaste du kunde när du dog, du tog bort min ilska. Du ska veta att jag inte klandrar dig. Du varken ville eller valde att synda så svårt. Men du valde det som fick dig att synda för att du inte hade något annat val för att sig själv känna dig bättre. Det enda jag ångrar var att jag inte vågade kontakta dig fast att jag vill. Det värsta är att du dog innan jag fick ta farväl. Det är mycket jag skulle göra för att se dig igen och bara få en kram. Jag vet att du vakar över mig och jag hoppas att du är stolt över den jag är. När jag tänker på dig så gör jag allt för att tänka på dem bra minen om dig och det får mig att le.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0