Lördag

Vågade inte fara till skola igår efter att jag hade fått så mycket näsblod att det inte gick. Har varit nästan hela veckan hemma så man kan säga att jag är lite av uttråkad. Ångrar ganska mycket att jag kom till skolan på torsdag. Det gjorde bara saker sämre. En sak gör mig så otroligt arg. När en person är jätte ledsen och kanske inte så rolig att vara med så överger bara alla den. Om någon betyder något för en så lämnar man aldrig den ensam. Jag skulle i alla fall aldrig aldrig göra det. För en dag det kanske det är ombytta roller. Man vill bli lämnad. Jag kan inte säga hur mycket jag hatar mig själv nu, både på utsidan och insidan och dem omkring det gör det bara värre och värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0