Som vanligt igen

Har inte direkt kunna blogga under den här veckan för att jag har praoat hela veckan på biblioteket. Det var varken bra eller dåligt. Det bästa var med sovmorgon och att ta en liten paus från skolan. Exakt nu för ett år sen var jag så deprimerad än jag någonsin har varit och kommer bli. Jag hade riktigt dåliga dagar. Men nu har det varit rätt så bra så jag tänker inte nu skriva något depp inlägg. Jag försöker att i verkligheten vara så positv jag kan för att man skadar människor omkring en genom att vara ledsen och negativ. Men när jag skriver på bloggen så tror jag i alla fall att det inte skadar någon. Jag just kommit på en sak: Smärta har 3 stadier.
1.Man vågar aldrig säga något om det och man blir så deprimerad och ledsen att man håller på att sprängas
2. Man visar det man känner och öpnnar sig alldels för mycket och pratar alldels för mycket om det
3.Man börjar tänka lite, om vissa saker är man tyst men om andra säger man till dem man borde säga till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0