Spanska

Idag så är det kasnke lite av en bättre dag, tror jag i alla fall? Men hoppas på det. Jag håller på att drunkna i skolarbetet. Har så mycket som ska vara klart, jag fattar inte att jag klagade på det i sjuan för att det är mycket mer nu. Dagarna är längre och solen lyser mer och mer. Jag har saknat solen för att den lyser alltid upp ens liv än hur mörkt det är. Jag måste bara säga att jag är stolt över mina släktingar. Min mommos halvbror gick ut i kriget när han var sjutton och blev skjuten. Min morfar gick ut i kriget när han var 16 och var med i hela 4 år och klarade sig.
                                                                  R.I.P
Juha Willman 1922-1939-40                                                        Jaakko Tamminen 1925-1974

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0