Frågor och svar

Ålder: 14

Ställen jag bott på: Överkalix, Övertorneå

Ställen jag har gått skola på: Övertorneå c-skola, Gränsskolan i Haparanda

Bostad: lägenhet

Den finaste staden jag varit i: Oulu, Alicante

Städer jag vill åka till/bo: Berlin, Paris, Amsterdam, Los Angels, San Francisco, Chicago +lite andra ställen i U.S.A:)

Planer för framtiden : ha ett liv jag trivs med och få min röst hörd

 

Sommar eller vinter: Sommar

regn eller snö: regn

Skidor eller skridskor: skridskor

Basket eller fotboll: Basket med tjejer, fotboll med närmsta familj

Glass eller godis: glass

Gammalt eller nytt: gammalt

 

Har jag gråtit i skolan: många gånger

Nära vänner som jag älskar: ja fast att det har vart sina motgångar

Min allra bästa vän: det var David

Har jag skämt ut mig i skolan/bland folk: absolut......

Kär: kanske...:):)

Vet någon det?: absolut inte och kommer aldrig....

Social: 40% av tiden

Gjort dumma saker: väldigt många.....

 

Kärlek eller pengar: kärlek

Vill jag ha barn: jag, två men det är ingen fara om det blir mer:)

Har jag önskat att jag aldrig föds: väldigt väldigt många gånger....innan....

Ljus eller mörker: ljus

Är världen rätt: absolut inte, så mycket fel...

Vill jag göra världen bättre: ja, jag skulle sätt in både själ och hjärta i det

 

Favorit bok: Anne Franks dagbok, Barn 312

Favorit film: Inglourious Basterds 

Favorit serie: Vampire diaries 

Favorit mat: tacos

Favorit färg: ljus gul-blå-grön-orange

Favorit frukt: små clementiner

Favorit bär: jordgubbar

Favorit godis: choklad

 

Skulle jag ta en kula för en nära person: ja

Leva ett långt olyckligt liv eller ett kort lyckligt liv: ett kort lyckligt liv

En mamma eller en pappa: en pappa för jag har inte direkt provat på det

Döda syskon: tre

Önskat att dem levde: både ja och nej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0