Varmt.....;)

Har nu varit varmt i ett par dagar så det känns skönt. Men håller på att typ svimma nu efter att ha för mycket kläder och sprungit på ärenden i nästan 2 timmar. Imorgon börjar jag sommbarjobba igen. Men bara för tre dagar och det finns flera orsaker till att inte ser fram emot det. På söndag fyller man år och jag längtar att bli 15 så slipper man vara 14. Sen åker man nog till stugan en vecka. Sen far man och skolhandlar och tar vara på tiden med att vara me Sandra. Sen börjar skolan igen och jag är inte redo att gå tillbaks. Det känns som om jag inte ens har haft lov så verkligen kul. Och så har man tapat sin telefon så att den är sönder, så duktig är jag. Men ändå är det ett tag sen jag mådde så här bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0