Bränboll

Har nu spela brännbollstunering. Vi kom trea, men det duger. Tog 4 lyror, så lte stolt kanske, haha:) Imorgon är det skolavslutning så taggar. Sen på torsdag ska jag direkt börja jobba för att jag måste jobba in dagar. Så det blir typ 20 timmar sommarlov. jag har helt glömt och säga en sak. Inom mig är jag gansk klart inte 14, det känns som om jag vore 30-40år gammal. Allt i mitt liv är tråkigt, det finns inget som en tonåring skulle göra. Men samtidigt är det bra att vara mogen och veta mer. Och jag tycker om det också. Sen blir allt så himla förutsägbart. Jag kan läsa en bok till hälften och redan veta vad som händer i slutet. Jag kan titta på filmer och tv serier och veta väldigt fort allt som ska hända. Men för att vara så måste jag var olycklig och må dåligt och det är ett pris jag inte tänker betala längre. Lyckan är viktigare än att vara vuxen. Så jag har börjat försöka göra barnsaker och bete mig mer omoget. Förutom när jag srkiver på bloggen elelr i dagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0