catching up

Tänkte kanske att jag också borde skriva vad som har hänt under tiden som jag inte har bloggat. Först har jag varit jätte sjuk och sen bara två veckor senare kom allergi. Så det har verkligen tröttat ut mig.  Sen mentalt har jag också varit helt sliten. Jag skulle faktiskt säga utbränd, men jag kan inte direkt diognosera mig själv. Jag kan säga två saker som inte går ihop. Göra sitt liv bättre eller att leva med ett liv som jag och samtidigt prestera i skolan. I slutändan blir man bara extremt trött.  Jag har ärligt talat börjat bli patetisk för att jag är så desperat och saknar det så mycket och än idag sitt jag och hoppas på att det ska vara sant. Så nu känner jag mig bara dum men jag mår bra av att hoppas. Att hoppas att jag har en pappa, fast att min är död men ändå att han inte var min. Jag vet hur dumt det låter. Under den här veckan har vi fått veta lite betyg. Jag har hittils fått 4 B så jag är rätt så nöjd. Sen kommer konfirmationen på söndag men jag är inte så nervös att läsa. Nästa vecka på onsdag är det skolavslutning och jag längtar verkligen till sommarlovet. Men det blir bara 4 dagar lov och sen börjar sommarjobbet på fritids. Det här är typ det som har hänt och ska hända i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0