Drömmarna jag bär

Jag vill bli någon. Någon stor. Någon man kommer ihåg.  Någon som lever efter sin död till framtida generationer. Jag har något att säga och hoppas att världen är där för att lyssna. Jag vill bli en förebild för dem yngre och främst en förebild för alla som delar min smärta. Förlorat någon i sin familj eller hela sin eller blivit mobbad eller helt enkelt känna sig oälskad, betydelselös eller att ha ett liv utan kärlek. För alla er tänder jag ett ljus med hopp. Om jag någonsin i min framtid får mycket pengar så skulle jag starta en organisation vid namn Pappa till alla. Det finns säkert hundratusentals barn utan pappor och män som vill vara pappa. Det skulle vara helt fantastiskt att ge en pappa till något fint barn. Främst flickor för att jag tor ändå att våran saknad är störst. Jag vet att jag nog aldrig kommer få det men jag vill ändå ha hoppet uppe men att ge det till någon annan skulle nästan komprimera smärtan helt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0