Tillbaks för fortsättning

Nu återupptar jag min blogning. Dem som läser den läser den men då när jag slutade i april var jag också väldigt trött och för upptagen att blogga. I det här inläget ska jag skriva om mig själv och bloggen. Det här är inge blogg där vars jag kommer skriva bara om min vardag och saker jag gör, det blir kanske lite av det men för det mesta blir det känslor och sådant för att jag tycker mer om att skriva sådant+ olika citat jag har skrivit eller hittat. Jag kommer aldrig påpeka någon eller skriva något elakt. Och det kanske blir bättre också av att ni inte vet. På den här bloggen kommer jag vara uppriktig och var helt mig själv för att i verkligen och för andra människor är det svårt att visa den jag verkligen är men det är så mycket enklare att beskriva det med ord. För att jag är ändå rädd på något sätt att någon ska trycka ner de riktiga jag, det är ännu en väldigt öm punkt vilket som gör mig känsligare för det. Så den som läser min blogg känner mig men inte om du bara har sett mig ute eller något. Så jag vill bara helt enkelt säga att välkomna tillbaks till min blogg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0