Olycklig kärlek ger oss många tårar

Det enda jag vill göra är att du ska se mig och om du redan gjort det, gör det igen tills du har sett på riktigt. Jag vet att du är med en annan, du gillar henne och kanske till och med älskar henne.Om du är lycklig med henne så är jag glad för din skulle men jag tror inte det eller jag vet inte det. Men jag kan ge dig något så oförglömligt som hon aldrig skulle ge dig. Jag tror och hoppas att jag skulle kunna göra dig lycklig. Men det värsta är att jag inte ens vet om du känner detsamma eller ens vill. Som miljontals andra är jag för feg för att säga till dig hur jag känner för att jag kan aldrig skämma ut mig inför dig. Men jag kan inte vara självisk med dig och det skulle vara själviskt att tvinga dig välja. Vi kommer nog aldrig att få vara tillsammans för att tiden har hunnit i kap oss och är redan långt förre. Så klart att jag är svartsjuk på henne och vill att de ni har ska misslyckas med det skulle göra dig illa och det vill jag inte för dig. Din utsida är en helt vanlig killes men för mig så mycket mer men din insida är så vacker och det var därför jag skriver om dig. Du gav mig en vacker gåva: Du fick mig att känna och få chansen att bli kär så du förtjänar min tacksamhet. Du och min historia kommer nog aldrig att existera så det vore fel att kalla det för vår tragiska kärlekshistoria men det är mitt tragiska kärleks liv. Jag har inte  mycket erfarenheter om kärlek med jag har haft mina tider som var korta och obesvarade av mig. Under dem sensate åren har jag varit så fixerad av allt annat i mitt liv som hade gått snett att kärlek kom på sista plats och jag hade ingen plats att tänka på dig. Men nu kan jag inte fixa allt och kärleken har klättrat upp på min lista men det är försent och jag måste leta. "När jag tänker på dig ler jag men sen kommer jag ihåg att det aldrig kommer bli vi och då kommer tårarna"

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0