Sorry....

Jag vet att meningen var att jag skulle börja blogga igen men jag har varken orkat eller haft lust. Det har varit ett sånt strul med lägenheten. Det började med att vi inte fick lägenheten vi skulle ha. Ägaren ändrade sig och ville istället sälja, Så kul, kul. Så det var bara att börja leta igen. Sen nu har vi hittat en lägenhet i Timmersdala utanför Skövde. Vi var där igår på visning och det var som att vi fick den men ändå ett om. Men ska i alla fall ha kontakt med ägaren och sen blir det att skriva på avtal och sen börjar flytten. Jag längtar så mycket efter att få ha egen lägenhet med Sandra. Sen börjar ju skolan redan den 19 agusti. Så det är inte länge kvar lov och jag har egentligen inte ens haft lov. Men ändå så längtar jag till skolan. Det kommer bli så kul. Och Herregud skolan... Den är större än Ikea! Och så har den 3 våningar också. Gissa om jag kommer gå vilse.
Jag och Sandra 6-7 på morgonen på väg in till skövde.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0