Träffat Stefan Löfven!!!!!

Dagen började med lite stress, missa första bussen, så fick ta den andra bussen så jag kom just och just i tid. Sen hade vi lite lektioner och allting var så intressant! Sen kom dagens höjdpunkt, vi fick veta att Stefam Löfven kommder till skövde torg. Så jag och ett par andra sprang ner för att träffa honom, och det fick vi, fick till och med skaka hand med han! Gissa om det kändes stort? Och plus det så såg jag Bert Karlsson. Jag är så glad att jag flytta ner hit. Varje dag är så intressant!Det var dagens höjdpunkt men uppenbarligen så var jag så dum att jag inte tog med min telfon. Kunde ha tagit bild med han. Men ibland så är man blond. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0