Utebio?

Ikväll kanske det blir att fara in till staden och fara på utebio. Det är filmen Frost som visas. Har aldrig sett den och kommer nog inte eller tycka om den. Jag är inte så förtjust i tecknat efter 2005. Men utebio är ju mysigt. Nu har jag varit här nere i 2 veckor. Men ändå känns det som att det var en evighet sen jag bodde i ötå, och ännu längre bak sen jag gick på högstadiet. Det känns verkligen som 2 olika liv. Men ändå så tänker jag mycket på ötå och människorna där+ min familj och släkt. Och jag drömmer om ötå nästan varenda natt. Men jag trivs jätte bra här nere och det finns i alla fall inga mygg:) Och det var inte en sådan stor förrändring som jag trodde att det skulle vara. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0