Alliansen-sexåringar SD-idioterna man förväntade sig

Alla har nog vid det här läget hört om regeringskrisen och nyvalet som blir den 22 mars. Och man är ju uppenbart otroligt upprörd och jag hatar högern så himla mycket. Att dem alltid ska förstöra. Jag säger bara huija. Men idag var en nice dag. Det började med sovmorgon, lång engelska, lite matte och sen var våran lärare i historia borta idag så då fick vi ha no på den tiden och sluta 13.40, när vi annars skulle sluta 15.20. Så det kändes riktigt härligt. For sen till mac donalds "donken" å köpte en asgod frappes. Och kom hem före 3. Jag måste bara säga att valet att flytta hit ner är det bästa jag någonsin gjort. Jag älskar mitt liv här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0