Dagen innan

Imorgon blir det min sista skoldag, för detta år. Efter skolan blir det att hänga 4 timmar i skövde och köpa med lite mat och sånt till tåget. Tåget går klockan åtta och sen är jag framme typ 12 i luleå. Och sen typ 5 i ötå. Det har inte hänt så mycket, vädret håller sig milt med bar mark och skolan har flytit på som vanligt. Lördag var väl lite av speciel dag. Det började med ssu julavslutning, vi bowlade och sen åt vi julbord. Efteråt så skyndade jag mig till skövde för jag, Julia, Felicia och Karolina skulle gå på en teater/opera. Men Julia och jag var de enda som kunde komma. Men det var kul ändå. Kanske att 6 timmar var lite väl länge men det var bra ändå. Sen var Julias föräldrar jätte snälla och körde mig hem. Men nu ska jag ta och packa klart och försöka sova, det kommer bli en lång dag/natt/dag framför mig. Ha det bra alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0