It´s beginning to look a lot like christmas

Sitter just nu vid köksbordet och tittar ut, det var länge sen jag såg så här mycket snö. Och först när jag kom hit tänkte jag: Har det varkligen alltid var så här kallt? Jag har nog blivit lite bortskämd av det fina vädret söderut. Jag kom hem på fredag eftermiddag helt utmattad, jag tror att det här blir sista gången jag reser hela vägen med tåg. Och för liten stund så åkte moser och kaarlo(mommos bror) härifrån. Fick lite julklappar och sånt. Och det är väl alltid kul att vara med släktingar. Så nu är det jul snart, väldigt snart, och jag tror inte att det blir så mycket jul för mig detta år, men men. Sen efter ska jag åka till oulu och sen tillbaks till ötå och sen får jag åka hem. Jag längtar faktikst väldigt mycket tills januari. Första gången någonsin jag gör det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0