tisdagkväll

Har nu typ en jätte skön känsla, har duschat, ätit och tittat på lite serier. Tänker faktiskt på att gå riktigt tidigt och lägga mig för jag är typ helt slut. Och imorgon kommer vara en lång ansträngande dag. Men ändå en kul. Och här kommer det inge snö, antligen regnar det eller så är det sol. Mest regn då. Men temperaturen har aldrig varit mindre än -1-2 grader och det är riktigt skönt. Och sen ändå kommer jag få ha snö på julen. Och sen januari snöfritt, vilket som kommer bli helt underbart. För att det som gör januari och februari så deprimerande är den långa vintern och nu äntligen slipper jag det. Känns himla underbart, och något helt oförståiligt är att jag faktiskt redan snart har gått en hel termin, en sjätte del av gymnasiet, kan ni andra 98or fatta det?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0