1sta advent

Kan knappt tro att det är redan december imon och att jag redan bott här i 4 månader. Och för några timmar sen kom jag hem från helgens kurs. Igår vakna jag typ 8 och fixa, blev sen hämtad redan halv nio på morgonen, var redan då död, vi var var framme något efter nio. Vi var på ett jätte fint ställe, som ett hotel. Vi chekade in och fick jätte fina rum. Sen fick vi frukost, föreläsning av riksdagsledamot och lite sånt roligt. Sen på kvällen umgicks vi och lite sånt annat roligt, Meningen var att gå och lägga sig tidigt men det brukar ju inte bli så direkt. Första gången var typ halv ett men jag kunde somna. Så vi tjejer satt och prata till typ halv 3. Och sen somnade jag typ halv 4 och upp igen 8. Sen var det mer föreläsningar och sånt. Men det var kul och jag har aldrig druckit så mycket kaffe förrut som i helgen. Men nu blir det riktigt skönt att sova en lång natt efter en skön dusch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0