drop after drop

Jag vet att jag har ignonera bloggen totalt ett tag nu men ska försöka bättre nu. Nu är jag sjuk och är i typ endless suffering, haha. Kanske inte riktigt men har mycket nu, förklyning, feber och jag har nog aldrig varit så här trött förrut så skolan får sättas på sidan nu ett tag och jag ska ta och vila upp mig så jag klarar av de vardagliga utmaningarna. Och på fredag blir det fest hos Sandra så det kommer bli kul och sen kommer hunger games filmen ut nästa vecka tror jag, så det blir säkert att gå med klasskompisar, tagga! Och imon så ska ssu på besök på kadetralskolan, det låter så kul. Jag ska se om jag tar mig upp för att gå på det. Hoppas i alla fall det, ha det bra alla!:)
 

Kommentarer
Postat av: Alvis

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram!^^

Svar: tack, absolut, dsm!:)
Jessica

2014-11-11 @ 17:31:28
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0