There´s no cure for a broken spirit

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har varit nu hemma från skolan 1 vecka och 3 dagar. Men jag tror nog att jag ska till skolan på fredag. Jag tror att jag har blivit smittad av säsongens influensa eller något. För att ännu idag är jag inte helt friskt och jag började bli sjuk för 2 veckor sen. Och sen är det också att jag var så otroligt trött och helt utmattad så jag har stanat några extra dagar hemma så jag ska börja klara av skolan igen. Och om ni undrar varför jag har blivit så, så är det för att jag har fått kämpa så otroligt mycket det här året från jannuari och aldrig riktigt haft något lov och sen när saker går mot en så blir man riktigt trött.  För att för 2 veckor kände jag mig helt värdelös i allt och att jag inte kunde prestera i något och jag hade ingen anning om vad jag gjorde. Idag mår jag bättre. Och jag vet att jag har missat huuur mycket som helst i skolan och kommer ha ett berg med saker och göra me jag hoppas att lärarna kan vara lite schysta förhoppningsvis. Och om ni undrar varför jag inte har lika fina bilder med vad jag gjort under dagen och mina vänner m.m som er att lägga upp på min blogg så är det för att jag rör knappt min telefon under dagen så därför finns det inga bilder. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0