17

Så idag är min födelsedag och det känns helt otroligt att redan vara 17. Ni kan nog aldrig aldrig gissa vad för födelsedags present jag fick? Vattkoppor... När jag tittade i spegeln på morgonen fick jag en stor chock. Så det första jag fick göra var att åka till vårdcentralen. Att ha det vid den här åldern rent sagt, suger. Under de senaste dygnen har jag haft sådan hemsk feber. Jag fryser som om jag skulle stå i bikini i minus 30 och jag svettas som om jag vore i en bastu. Och det är just typiskt att det värsta kommer under natten så man får aldrig sova. Det blir bara värre och värre ju äldre man är och det är meningen att man ska ha sjukdomen i dagisålder. Men jag har ju alltid varit lite udda. Mommo har haft bältros i några veckor och det är samma virus som vattkoppor så hon råkade smitta mig. Men man får göra det bästa av situationen. Jag kan knappt bärga mig för att se vad mitt sjuttonde år har att erbjuda. Mitt sexttonde var ett utav de bästa åren jag haft. De allra bästa är alla underbara människor jag fått lära känna i skaraborg. Det är och har varit ett privelgium att få träffa er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0