oulu

Det mesta av den här veckan har jag spenderat hos moster och det har varit förmodligen den roligaste turen dit. Fick lite problem innan med någon som har ingen rätt när det gäller mig. Men allt blev bra sen. Jag kom på eftermiddagen fram och det var inte mycket vi hann göra då men på tisdag for vi och handla. Och jag hitta en jacka och lite annat som jag är jätte nöjd med. På onsdag så for vi på bio, mockingjay, jag skulle ha sett den i skövde men jag kunde inte då när den gick. Sen på torsdag for vi till släktingar och jag fick 40 euro och sen igår var vi fort hos mommos bror och han gav mig 20 euro, haha man blir ju rik av att besöka släktingar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0