Skolavslutning

Än hur otroligt det är så har jag faktiskt gått ut första året av gymnasiet. Jag ville faktiskt inte att skolan skulle sluta. Varje dag har varit en njutning. Men samtidigt fanns det och finns ännu en stor nedstämning på Västerhöjd efter Lisa Holms försvinnande. Det ligger så långt ifrån ens verklighet men när det händer en jämnårig som har skåpet 20 meter ifrån en så blir det ganska läskigt. Men vi får hoppas på det bästa och att hon får komma hem välbehållen. Men vi hade i alla fall en fin avslutning. Först lite tid med mentorerna och betyg, sedan fin fika i matsalen med musik och tal. Jag är så glad att jag går på Västerhöjd. Här hittar man verkligen dem bästa människorna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0